E-poe klienditugi: klienditeave@kika.ee | +372 668 3235

Kontaktid

E-poe kontaktid:

Telefon +372 668 3235 (tööpäeviti kell 8:00–17:00)

E-post: klienditeave@kika.ee

 

Küsimused, mis puudutavad füüsilisi poode:

Küsimused, mis on seotud kaupadega, mis ei ole ostetud e-poest, edastada aadressil info@kika.ee või helistada telefonil +372 635 9074.

 

Müüja:

KIKA EE OÜ
Karjavälja 4, Tallinn, 12918
Registrikood: 11810955
KMKRnr: EE101363536
A/A: EE432200221048248726

 

Pretensioonide esitamine

Küsimuste tekkimisel võtke ühendust telefonil +372 603 2440 või e-posti aadressil info@kika.ee, ning kui ei õnnestu lahkarvamust lahendada müüjaga, saate meie internetikaupluses ostetud ebakvaliteetse toote või teenusega seotud taotlusi või kaebusi esitada tarbijavaidluste lahendamiseks mõeldud elektroonilisel platvormil: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EE

Kui tarbija ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

 

Kui teie lemmikloomal oleks pöial, vaataks ta KIKA uudiseid.