1. MÕISTED
1.1. Eeskirjas kasutatavad mõisted:
1.1.1. KIKA – KIKA EE OÜ, Eesti Vabariigis registreeritud osaühing, registrikood - 11810955, registreeritud aadressil – Karjavälja 4, 12918 Tallinn, Eesti, e-posti aadress - klienditeave@kika.ee, telefoninumber +372 609 0461, ja kellele kuulub Kliendiprogramm;
1.1.2. Kliendiprogramm - KIKA kasutatav kliendiprogramm, mis annab Osalejale õiguse kasutada selle programmi pakutavaid hüvesid (nt saada allahindlusi ja/või muid pakkumisi) vastavalt Eeskirjas sätestatud korrale;
1.1.3. Osaleja – füüsiline isik, kes osaleb Kliendiprogrammis ja kes omab KIKA Kliendikaarti;
1.1.4. KIKA Kliendikaart - KIKA kehtestatud vormis füüsiline või elektrooniline kaart, mis kinnitab Osaleja liikmelisust Kliendiprogrammis ja võimaldab tal kasutada programmi pakutavaid hüvesid vastavalt Eeskirjas kehtestatud korrale;
1.1.5. Kauplus – füüsilised kauplused, mis tegutsevad KIKA kaubamärgi all, samuti ka KIKA veebipood (www.kika.ee);
1.1.6. Veebileht – KIKA veebileht www.kika.ee;
1.1.7. Ankeet – KIKA Kliendikaardi väljastamise ankeet (elektrooniline ja/või paberkandjal) KIKA kehtestatud vormis;
1.1.8. Isikuandmed – igasugune teave füüsilise isiku kohta, kelle isikusamasus on tuvastatud või kelle isikusamasuse saab tuvastada (andmete subjekt); füüsiline isik, kelle isikusamasuse saab otseselt või kaudselt tuvastada eelkõige mingi identifikaatori abil, näiteks eesnime ja perekonnanime, isiku identifitseerimise numbri, asukoha andmete ja interneti identifikaatori abil või ühe või mitme selle füüsilise isiku füüsilise, füsioloogilise, geneetilise, psüühilise, majandusliku, kultuurilise või sotsiaalse tunnuse alusel.
1.1.9. Eeskiri – KIKA Kliendiprogrammi eeskiri.
2. ÜLDSÄTTED
2.1. Eeskiri sätestab KIKA ja Osaleja vahel sõlmitud Kliendiprogrammiga seotud lepingulised suhted, sealhulgas, kuid mitte ainult, Kliendiprogrammi liikmelisuse tingimused (Osalejaks saamine), Kliendiprogrammi eelised ja nende rakendamise tingimused, samuti Osaleja Isikuandmete töötlemise korra. Osaleja võib anda valikuliselt ja selgesõnaliselt oma nõusoleku otseturunduseks.
2.2. Eeskirja koos kõigi Eeskirjas sisalduvate või neis viidatud tingimuste või sätetega loetakse KIKA ja Osaleja vaheliseks Kliendiprogrammi lepinguks.
2.3. Kliendiprogrammis osalemine sõltub sellest, kas Osaleja järgib Eeskirja. Enne Kliendiprogrammis Osalejaks saamist on igal isikul võimalus Eeskirjaga tutvuda. Kui isik on Osalejaks vastu võetud, siis loetakse, et ta on Eeskirja läbi lugenud, sellest aru saanud ja nõustub seda järgima. Kui isik ei väljenda oma nõusolekut Eeskirja ja/või muid Kliendiprogrammiga seotud tingimusi täita, siis ei saa ta programmis osaleda.
3. KLIENDIPROGRAMMIGA LIITUMINE
3.1. Kliendiprogramm on mõeldud ainult üle 16-aastastele füüsilistele isikutele.
3.2. Kliendiprogrammiga liituda sooviv isik peab täitma suvalises Kaupluses (sh KIKA veebipoes) ankeedi ja ostma füüsilise ja/või elektroonilise KIKA Kliendikaardi vastavalt kaardi ostmise ajal kehtinud ja Kaupluses ja/või KIKA veebilehel avaldatud ostutingimustele.
3.3. Ankeeti täites võib isik kinnitada oma nõusolekut saada e-posti teel Ankeedis märgitud e-posti aadressil teavet Kliendiprogrammi eeliste kohta ja KIKA uudiskirju ning nõustuda saama seda teavet ka telefoni lühisõnumitena (SMS).
3.4. Kui Ankeedis nõutud andmeid ei esitata ja/või Ankeeti ei allkirjastata, siis KIKA Kliendikaarti ei väljastata.
3.5. Loetakse, et Ankeedis esitatud Osaleja andmed on õiged. KIKA ei vastuta Osaleja andmete õigsuse eest. Kui Osaleja andmed on muutunud, siis uuendab Osaleja esitatud andmed suvalises KIKA kaubamärgi all tegutsevas füüsilises kaupluses, telefonil +372 609 0461 või e-posti teel aadressil klienditeave@kika.ee.
3.6. Osaleja vastutab KIKA Kliendikaardi ja selle andmete turvalisuse eest. KIKA ei vastuta KIKA Kliendikaardi või selle andmete mittesihipärase või ebaseadusliku kasutamise eest, sh juhtudel, kui Osalejale väljastatud kaarti kasutavad kolmandad isikud.
3.7. Üks isik võib samaaegselt registreeruda Kliendiprogrammi ainult üks kord ja omada korraga ainult üht kehtivat KIKA Kliendikaarti. Osalejal võib olla nii füüsiline kui ka elektrooniline kaart, kuid mõlemat koos peetakse üheks KIKA Kliendikaardiks. Mõlemat kaardivormingut võib kasutada samaaegselt.
3.8. Isik ei tohi oma KIKA Kliendikaarti teisele isikule anda ja/või lubada seda kasutada.
3.9. Kui KIKA Kliendikaarti juba omav Osaleja soetab veel ühe kaardi või omab veel üht kaarti, välja arvatud Eeskirja punktis 3.7 toodud erand, siis on KIKA-l õigus Osalejale varem väljastatud kaart omal äranägemisel ja eraldi ette teatamata blokeerida.
4. KLIENDIPROGRAMMI EELISED
4.1. KIKA Kliendiprogramm tagab Osalejale järgmised eelised – 5 protsenti soodustust kõikidele kaupadele ja teenustele, kui need soetatakse KIKA kaubamärgi all tegutsevast füüsilisest kauplusest.
4.2 Kõik uued KIKA Kliendikaardid aktiveeritakse ja Eeskirja punktis 4.1 toodud soodustus rakendub koheselt kaardi ostmise hetkest.
4.3. Eeskirja punktis 4.1 toodud soodustus võib varieeruda sõltuvalt viimase 12 kuu jooksul KIKA kaubamärgi all tegutsevast füüsilisest kauplusest kauba ostmiseks kulutatud summast:
4.3.1. kui kaupu ja/või teenuseid on soetatud vähemalt 86 euro eest - kehtib soodustus 6 %;
4.3.2. kui kaupu ja/või teenuseid on soetatud vähemalt 173 euro eest - kehtib soodustus 7 %;
4.3.3. kui kaupu ja/või teenuseid on soetatud vähemalt 260 euro eest - kehtib soodustus 8 %;
4.3.4. kui kaupu ja/või teenuseid on soetatud vähemalt 347 euro eest - kehtib soodustus 9 %;
4.3.5. kui kaupu ja/või teenuseid on soetatud vähemalt 434 euro eest - kehtib soodustus 10 %.
4.4. Rakendatava soodustuse suurus sõltub viimase 12 kuu jooksul kogunenud ostude summast. Kui sel perioodil KIKA kaubamärgi all tegutsevatest füüsilistest kauplustest ostetud kaupade ja/või teenuste summa väheneb, rakendub väiksem soodustus, kui see suureneb, siis suurem.
4.5. Kui KIKA kaubamärgi all tegutsevates füüsilistes kauplustes rakendatakse teatud kaupadele ja/või teenustele erisoodustusi, siis KIKA Kliendikaardiga rakendatud lisasoodustus ei kehti. Allahindlusi ei summeerita.
4.6. KIKA võib pakkuda ka muid Kliendiprogrammi soodustusi, millest Osalejat teavitatakse Kaupluses, ostutšekkidel ja/või muude teabekanalite kaudu.
5. KLIENDIPROGRAMMI RAKENDAMISE TINGIMUSED
5.1. Osaleja võib Kliendiprogrammiga pakutavaid soodustusi kasutada kõikides füüsilistes KIKA kaubamärgi all tegutsevates kauplustes, välja arvatud juhul, kui KIKA määrab konkreetse pakkumise puhul teisiti ja teavitab sellest Osalejat ostukohas, ostutšekil ja/või muude teabekanalite kaudu.
5.2. Kliendiprogrammiga pakutavaid soodustusi kohaldatakse ainult kehtiva KIKA Kliendikaardi esitamisel ja muude Eeskirjas sätestatud tingimuste täitmisel.
5.3. Kliendiprogrammi alusel pakutavate soodustuste ja/või muude pakkumiste kasutamiseks peab Osaleja enne ostu eest tasumist esitama teda teenindavale isikule KIKA Kliendikaardi.
5.4. KIKA töötajatel (Osalejat teenindavatel isikutel) on õigus paluda KIKA Kliendikaardi esitanud isikul esitada oma isikudokument ja kontrollida tema isikusamasust.
5.5. KIKA-l on õigus keelduda Kliendiprogrammi soodustuste rakendamisest, kui tekib kahtlus, et seda püütakse saada ebaseaduslikult, pettusega või muul viisil Eeskirja rikkudes.
6. KIKA KLIENDIKAARDI KAOTAMINE JA ASENDAMINE
6.1. KIKA Kliendikaardi kaotamise, kahjustamise või muul viisil ilmajäämise korral peab Osaleja teatama sellest KIKA-le telefonil +372 609 0461 või e-posti teel aadressil klienditeave@kika.ee.
6.2. Saanud Osalejalt teate KIKA Kliendikaardi kaotamise kohta, blokeerib KIKA kaardi hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Blokeeritud KIKA Kliendikaart muutub passiivseks ja sellise kaardi kasutamisel Kliendiprogrammi eelised enam ei kehti.
6.3. KIKA ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud KIKA Kliendikaardi kaotamise tõttu, kui enne selle blokeerimist kasutavad seda kolmandad isikud.
6.4. Kui Osaleja KIKA Kliendikaart on kaotsi läinud, siis väljastatakse uus kaart Eeskirja punktis 3 sätestatud korras.
6.5. Kulunud ja/või kasutuskõlbmatu KIKA Kliendikaardi asendamisel väljastatakse uus kaart tasuta ning Osalejale varem väljastatud kaart blokeeritakse. Kogunenud allahindlused kantakse üle Osaleja uuele kaardile.
7. KIKA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
7.1. KIKA kohustub pakkuma Osalejale Kliendiprogrammi eeliseid.
7.2. KIKA-l on õigus Kliendiprogrammi eeliseid igal ajal muuta või tühistada.
7.3. KIKA-l on õigus Eeskirja igal ajal ühepoolselt muuta või Kliendiprogramm lõpetada, Osalejat sellest eelnevalt isiklikult teavitamata. Muudatustest teavitatakse Osalejat Veebilehel ja/või Kaupluses ja/või muude valitud vahenditega ja viisil. Osalejal on õigus tehtud muudatustega mitte nõustuda ja taotleda Kliendiprogrammis osalemise lõpetamist, teavitades sellest Osalejat Eeskirjas sätestatud korras. Kui pärast muudatuste tegemist jätkab Osaleja Kliendiprogrammis osalemist (kasutab KIKA Kliendikaarti), siis loetakse, et Osaleja on muudetud Eeskirja või tingimustega nõustunud.
8. OSALEJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
8.1. Osaleja kohustub järgima Eeskirja ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud nõudeid, kasutama KIKA Kliendikaarti ja Kliendiprogrammi poolt pakutavaid eeliseid ausalt ja nõuetekohaselt.
8.2. Osaleja kohustub kasutama KIKA Kliendikaarti ainult isiklikuks otstarbeks. Osalejal on keelatud kasutada kaarti ettevõtluse, kaubanduse või äri eesmärgil.
8.3. Osalejal on õigus lõpetada Kliendiprogrammis osalemine suvalisel ajal, teavitades sellest KIKA-t Eeskirjas sätestatud korras.
8.4. Osalejal on õigus saada Kliendiprogrammiga seotud teavet.
9. KLIENDIPROGRAMMIS OSALEMISE LÕPETAMINE
9.1. Osaleja Kliendiprogrammis osalemine lõpetatakse ja KIKA Kliendikaart blokeeritakse, kui:
9.1.1. Osaleja esitab Kliendiprogrammis osalemise lõpetamise taotluse. Taotluse võib esitada igas KIKA kaubamärgi all tegutsevas füüsilises kaupluses, telefonil +372 609 0461 või e-posti teel aadressil klienditeave@kika.ee;
9.1.2. Osaleja ei kasuta KIKA Kliendikaarti (ei osta kaupu ega teenuseid) kauem kui 3 aastat;
9.1.3. Osaleja kasutab KIKA Kliendikaarti rikkudes Eeskirja;
9.1.4. Osaleja püüab saada Kliendiprogrammi kasutamisest kasu ebaseaduslikult, pettusega või muul viisil Eeskirja rikkudes;
9.1.5. KIKA otsusega lõpetatakse Kliendiprogrammi töö.
9.2. Kliendiprogrammi liikmelisuse lõpetamisel Osaleja KIKA Kliendikaart blokeeritakse.
10. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
10.1. Kliendiprogrammiga liitudes kinnitab Osaleja oma nõusolekut, et KIKA töötleb tema Isikuandmeid Eeskirjas sätestatud eesmärgil ja korras.
10.2. Isikuandmete vastutav töötleja on KIKA.
10.3. Isikuandmeid töödeldakse Kliendiprogrammi haldamise, müügistatistika koostamise ja otseturunduse korraldamise eesmärgil.
10.4. KIKA töötleb järgmisi Isikuandmeid: ees- ja perekonnanimi, linn ja riik, telefoninumber, e-posti aadress, lemmiklooma tüüp, KIKA Kliendikaardi number ja selle kasutamine, kogunenud allahindlus ja ostusumma.
10.5. 10.5. KIKA töötleb Eeskirja punktis 10.4 nimetatud Isikuandmeid Osalejaga sõlmitud lepingu täitmiseks (Kliendiprogrammi haldamise eesmärgil), oma õigustatud huvide rahuldamiseks (müügistatistika koostamise eesmärgil) ja Osaleja nõusolekul (otseturunduse korraldamise eesmärgil). KIKA õigustatud huvideks on Kliendiprogrammi halduskulude vähendamine ja programmi parendamine.
10.6. Osaleja isikuandmeid võib edastada ainult andmetöötlejatele (nt KIKA nimel tegutsevatele teenusepakkujatele) ja ainult selles ulatuses, mahus ja kujul nagu see on vajalik Kliendiprogrammi täitmise tagamiseks.
10.7. Osalejal on kõik isikuandmete kaitset reguleerivatest õigusaktidest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda oma andmete ja nende töötlemisega; taotleda isikuandmete parandamist või, arvestades isikuandmete töötlemise eesmärke, mittetäielike isikuandmete täiendamist; oma andmed hävitada või nende töötlemine peatada (välja arvatud säilitamine); taotleda andmetöötlejalt isikuandmete töötlemise piiramist; õigus andmete ülekandmisele; esitada kaebus Riiklikule Andmekaitse Inspektsioonile, kui nad usuvad, et nende õigusi on rikutud. Taotluse võib Osaleja esitada igas KIKA kaubamärgi all tegutsevas füüsilises kaupluses, telefonil või e-posti aadressil klienditeave@kika.ee.
10.8 Töödeldes Osaleja Isikuandmeid, juhindub KIKA Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 27. aprilli 2016 määrusest (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise kohta, millega tunnistatakse kehtetuks Direktiiv 95/46/EÜ (Üldine andmekaitsemäärus), ja Leedu Vabariigi isikuandmete õiguskaitse seadusest ja muudest isikuandmete kaitset reguleerivatest õigusaktidest, rakendab kõiki mõistlikke tehnilisi ja administratiivseid turvameetmeid selleks, et kogutud Isikuandmed oleksid kaitstudkaotsimineku, volitamata kasutamise ja (või) muutmise eest.
10.9. Osaleja esitatud Isikuandmeid säilitatakse seni, kuni isik osaleb Kliendiprogrammis, ja veel 6 kuud pärast osalemise katkemist/lõppemist.
10.10. KIKA-l on õigus saata oma kaupade ja teenuste kohta otseturundussõnumeid Osalejatele, kes on andnud selleks e-posti ja/või telefoni teel nõusoleku.
11. TEABE ESITAMINE
11.1. Osalejatele pakutakse infot ja abi telefonil +372 609 0461 või e-posti aadressil klienditeave@kika.ee;
11.2. Kliendiprogrammi kohta leiab teavet veebilehe https://www.kika.ee/pages/kinkekaardid.
12. LÕPUSÄTTED
12.1. Eeskiri avaldatakse veebilehel.
12.2. Kõik vaidlused, mis tekivad Eeskirja kohaldamisest ja täitmisest, lahendatakse Leedu Vabariigi seadustes sätestatud korras.
12.3. Eeskiri on uuendatud alates 01.06.2025.