Tagastustingimused

 

Kaupade tagastustingimused

 

KIKA.EE veebipoest ostetud kaupa saab tagastada käesolevates Kaupade tagastustingimustes (edaspidi - Tingimused) sätestatud korras.

I. Kvaliteetse kauba tagastamine

KIKA.EE veebipoest ostetud kvaliteetset kaupa saab olenemata põhjustest tagastada 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast. Tagastatav kaup peab olema:

  • kahjustamata pakendis (välja arvatud pakendi avamine kauba ülevaatamiseks vajalikus ulatuses);
  • puhas, originaalsiltide või muude märgistustega, kahjustamata kaitsekilega, kõigi kauba komplekti kuuluvate osade ja elementidega;
  • kasutamata, ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust.

 

Tagastada ei saa alljärgnevalt loetletud kategooriatesse kuuluvaid kvaliteetseid kaupu:

  • Pakendatud kaupu, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja ei sobi tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt ühekordsed või korduvkasutatavad mähkmed; ühekordsed või korduvkasutatavad lapid, katted);
  • Ravimpreparaate;
  • Kvaliteetseid toiduaineid (avatud pakendites), sh toidulisandeid;
  • Kosmeetika- ja parfümeeriatooteid;
  • Elektrimasinaid ja -seadmeid, mis on ostetud füüsilistest kauplustest;
  • Mänguasju ja mänge.

 

Kui tagastatud kaup ei vasta eelnimetatud tingimustele, on meil õigus tagastatavat kaupa mitte vastu võtta.

 

II. Ebakvaliteetse kauba tagastamine

KIKA.EE e-poest ostetud ebakvaliteetset kauba saab tagastada Tingimustes sätestatud korras, märkides ära kauba kvaliteediga seotud puuduse. KIKA.EE hindab tagastatud ebakvaliteetset kaupa ning selle puudusi, ja kui puudused on reaalsed ega ole tekkinud Teie süül, tagastab mittekvaliteetse kauba eest tasutud raha.

 

III. Kauba tagastamise viisid (kehtib nii kvaliteetse kui ka ebakvaliteetse kauba kohta)

Kauba saab tagastada logides sisse oma olemasolevale isiklikule KIKA.EE kontole või luues konto. Kui on soov kaup tagastada ilma registreerimata, tuleb võtta meiega ühendust e-posti teel: klienditeave@kika.ee või telefonil: +372 609 0461.

Pärast sisselogimist oma isiklikule KIKA.EE kontole, tuleb toimida järgmiselt:

 

1️ Sisesta:

 

  • Tellimuse number
  • Ostmisel esitatud e-posti aadress

 

2️ Vali tagastatav toode / tagastatavad tooted

3️ Märgi tagastamise põhjus (nt ei sobinud, defektne, vale toote)

4️ Vali, kuidas soovid tooteid tagastada:

 

  • Tagastamine lähimasse KIKA kauplusesse.  Avanenud menüüs vali sobiv kauplus ja sisesta lisateave: raha saaja, pangakonto number, panga nimi, telefon. Kui oled saanud e-kirja, mis näitab, et tagastus on registreeritud, toimeta tagastatav kaup valitud kauplusesse 3 päeva jooksul.

 

  • Tagastamine kulleriga. Kui valid tagastamise kulleriga, tagasta kaup sobiva kulleriga aadressil Medelyno gatvė 20 Zapyškis, 53428, Leedu.

 

5️ Kinnita tagastustaotlus.

6️ Oota e-kirja kinnituse ja edasiste juhistega. 

 

Tagastatav kaup peab olema korralikult pakendatud. Võimalusel soovitame pakendada tagastatav kaup samasse pakendisse, milles kaup saabus. Ostja vastutab kauba nõuetekohase pakendamise ja müüjale (KIKA.EE) ohutu kättetoimetamise eest.

 

IV. Saatmise hind

Kauba tagastamine valitud KIKA kauplusesse on tasuta.

KIKA katab ka ebakvaliteetse kauba tagastamise kulud.

Tähelepanu! Kauba tagastamine pakiautomaadist pakiautomaati ei ole võimalik – kaup palume tagastada vaid aadressile Medelyno g. 20, Zapyškis.

 

V. Muud kauba tagastamise juhud

Kui oled saanud vale toote, kohustume selle omal kulul asendama õige tootega või tagastama toote eest makstud raha. Sellisel juhul võta meiega isiklikult ühendust e-posti aadressil: klienditeave@kika.ee või telefonil: +372 609 0461.

Kui kuller toimetas kohale ilmselgete kahjustusjälgedega toote ja/või pakendi, võid keelduda sellise toote vastuvõtmisest. 

Kui klient tagastab kauba, mis on ostetud kampaania raames, näiteks 2+1, 2+2, 4+6 jne, tuleb tagastada kõik kampaaniaga seotud kaubad. Kui tagastatud kaup vähendab kampaania tingimusi (näiteks kui tagastatud kaup oli kampaania raames tasuta), peab klient tasuma algselt kampaania raames saadud kingituse eest või tagastama selle. Kui klient tagastab kauba, mille eest sai ta kingituse, tuleb tagastada ka kõik kingitused. Kui kingitust ei tagastata, võidakse rakendala sellele lisatasu või vähendada tagastatavat summat kingituse väärtuse ulatuses.

 

VI. Raha tagastamine kauba eest

Tagastatud kauba eest kantakse raha esitatud pangakontole pangaülekandega 1–10 tööpäeva jooksul alates kauba müüjale üleandmise päevast.