Kas on tekkinud küsimusi? Helistage!
+372 666 1717

Ostu-müügi leping

E-poe müügitingimused


1. Üldtingimused
1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad OÜ Zoo Planet lemmiklooma kaupade ostukeskonna vahendusel ostjate ja OÜ Zoo Planet (edaspidi müüja) soetamisel.
1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad kika e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Lisaks käesolevatele Üldistele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja kika.ee vahelisi suhteid iludus.ee tooteinfo, hinnakiri, ostuinfo ning väljakujunenud head tavad.
1.4. kika.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.kika.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. Toodete juures olevad pildid on illustratiivse tähendusega.
1.6. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2. Ostukorv ja tellimuse vormistamine. 
2.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, mil ta on klikkinud nupule "Lisa ostukorvi." Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.
2.2.  Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nupule "Osta"
2.3. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale sobiva kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib Saaja ja Maksja andmete õigsust..
2.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimusekinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Zoo Planet OÜ arvelduskontole.
2.5.  Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine.
2.6. Kui  Zoo Planet OÜ-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust e-maili või telefoni teel ning tagastatakse tellimuse summa.
  
4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
4.2. Toodete eest saate tasuda:
1) internetipanga kaudu (Swedbanki, SEB, Danske Banki  pangalinkide kaudu);
2) sularahas kohaletoimetamisel ( kuni 200 euro tellimuse juhul);
3) või paysera.com makse süsteemi abil. 

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Kliendil on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside vahel:
5.1.1. DPD kuller (kohaletoimetamine hind on 3 euro); 
5.1.2. DPD pakipood kuller (kohaletoimetamine hind on 3 euro);
5.1.3. Tasuline transport, kui saadetise summa  ületab 39 euro.
5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
5.3. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. 

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine.
6.1. Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toode/tooted tagastada. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu , saates Kika e-poe e-maili aadressile epood@kika.ee vastavasisulise tellimuse tühistamise teate koos tellimuse numbriga või helistades Zoo Planet OÜ klienditeeninduse kontakttelefonile. Vahetuse juhul ostja peab tasuma hinna erinevus (kui see on olemas) ning selle juhul kehtivad samad kohaletoimetamise tingimused.
6.3. Tellimusest taganemise korral punktis 6.1 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 7 päeva jooksul alates taganemisteate meieni jõudmisest.
6.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis ja olema puutumatu). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).
6.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
6.6. kika.ee kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida oli tellitud.
6.7. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud kika.ee-st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, kika.ee-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

7. Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
7.1.  Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 218 lg 2) on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
 
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. kika.ee vastutab Kliendi ees kika.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Klient vastutab kika.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8.4 kika.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud kasutamata jäänud võimalusi.

9. Muud tingimused
9.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja kika.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
9.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui kika.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

10. Lõppsätted
10.1. Käesolevatele tellimistingimustele ning kika.ee e-poe ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti õigust. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.

Küsimuste tekkimisel võtke ühendust telefonil +372 666 1717 või e-posti aadressil klienditeave@kika.ee, ning kui ei õnnestu lahkarvamust lahendada müüjaga, saate meie internetikaupluses ostetud ebakvaliteetse toote või teenusega seotud taotlusi või kaebusi esitada tarbijavaidluste lahendamiseks mõeldud elektroonilisel platvormil: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EE

Kui tarbija ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.